Τρόποι Πληρωμής

Παραγγελία προϊόντων

1. Μέσω του Site:
όταν βρείτε το προϊόν που χρειάζεται, πατήστε στην επιλογή «Αγορά» και ακολουθήστε τα βήματα μέχρι την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Διαδικασία παραγγελίας σε 5 απλά βήματα
Βήμα 1
Επιλέξτε Τα Προϊόντα Που Επιθυμείτε
Βήμα 2
Προσθέστε Τα Προϊόντα Στο Καλάθι Σας
Βήμα 3
Ολοκληρώστε Την Παραγγελία Σας
Βήμα 4
Λάβετε Την Επιβεβαίωση Της Παραγγελίας
Τελικό Στάδιο
Παραλάβετε Τα Προϊόντα Της Παραγγελίας Σας

2. Μέσω Τηλεφώνου:
καλώντας από σταθερό στο 2310 638800 τις ημέρες Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 – 17:00.

Παρακολούθηση παραγγελίας

Κάθε φορά που εισέρχεστε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και εισάγετε στο πεδίο σύνδεση μέλους το e-mail σας και τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να βλέπετε το ιστορικό των αγορών σας (στο πάνω μέρος της σελίδας) αναλυτικά, με την ημερομηνία κάθε αγοράς, τα προϊόντα, το συνολικό ποσό πληρωμής και την κατάσταση της παραγγελίας σας (σε αναμονή, ολοκληρωμένη, κ.τ.λ.).
Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, (κατάσταση “σε αποστολή”), μπορείτε να δείτε και τον αριθμό φορτωτικής – Voucher ο οποίος θα σας έχει γνωστοποιηθεί και μέσω e-mail, και να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας μέσω του eshop μας ή και μέσω των συστημάτων των courier web-tracking της ΕΛΤΑ Express courier και της Γενικής ταχυδρομικής Track και να γνωρίζετε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται το δέμα σας!

Σε Ολοκληρωμένη κατάσταση βάζουμε την παραγγελία όταν και όποτε δούμε ότι έχετε παραλάβει .

Αποστολή και παράδοση προϊόντων

– Τρόποι αποστολής:
1. Εταιρία ταχυμεταφορών
Τα προϊόντα αποστέλλονται σε 1-3 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 12:00 το μεσημέρι και υπάρχει διαθεσιμότητα στο εκάστοτε προϊόν) με την Γενική Ταχυδρομική, με την ΕΛΤΑ Express courier ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρία που θα κρίνουμε εκείνη την στιγμή ότι είναι καλύτερη δυνατή λύση για εσάς.

  • Χερσαίοι Προορισμοί αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς χερσαίους προορισμούς και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Νησιωτικοί Προορισμοί αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς νησιωτικούς προορισμούς και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες
  • Δυσπρόσιτες Περιοχές αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς περιοχές εκτός ορίων των κύριων πόλεων και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 3-10 εργάσιμες ημέρες

– Τιμολογιακή πολιτική αποστολών:

Το κόστος αποστολής είναι 3,50€ για τα 2 πρώτα κιλά και 1€ επιπλέον για κάθε κιλό, παράγοντες όπως το μέγεθος καθώς επίσης και η περιοχή που αποστέλλεται επηρεάζουν το κόστος . Για παραγγελίες που το βάρος ξεπερνά τα 10 κιλά, σας ενημερώνουμε ότι θα επικοινωνήσει κάποιος εκπρόσωπος μας για να σας ενημερώσει το πραγματικό κόστος αποστολής της παραγγελίας σας και πώς θα αποσταλεί.

Υπάρχει και το ογκομετρικό βάρος το οποίο μπορεί να ξεπερνάει το βάρος του πακέτου , σε αυτή την περίπτωση θα υπάρχει τηλεφωνική ενημέρωση.

Για την ώρα δεν έχουμε την δυνατότητα για αποστολές εκτός Ελλάδος.

2. Αποστολές με μεταφορική εταιρεία

Για βαριά και ογκώδη δέματα  όπως για παράδειγμα μπαγκαζιέρες, σχάρες οροφής , βάσεις ποδηλάτου , προφυλακτήρες ,σπόιλερ, αεροτομές   ή ποσοτικές παραγγελίες η αποστολή γίνεται μόνο με μεταφορική εταιρεία.

  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής για αποστολές με μεταφορική εταιρεία και η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
  • Ενδεικτικά οι χρεώσεις για τις αποστολές με μεταφορική εταιρεία είναι:

          Για παράδοσης εντός Πόλεων 20€ ανά δέμα 

          Για παράδοσης εκτός Πόλεων 30€ ανά δέμα

ΠΡΟΣΟΧΗ! Για παραγγελίες που περιλαμβάνουν βαριά και ογκώδη δέματα, οι οποίες δρομολογούνται με μεταφορική εταιρεία, η παράδοσή τους πραγματοποιείται αποκλειστικά επί πεζοδρομίου σε ισόγειο χώρο, και όχι σε συγκεκριμένο όροφο. Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε για μεταφορά των προϊόντων σας σε συγκεκριμένο όροφο, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα πωλήσεών στο τηλέφωνο 2310 638800 προκειμένου να προστεθεί η συγκεκριμένη υπηρεσία στην παραγγελία σας, καθώς και να υπολογιστούν τυχόντα εργατικά έξοδα που αντιστοιχούν αναλογικά ανά περίπτωση.

1. Παραλαβή από το Κατάστημα

H εταιρεία λειτουργεί με τη μέθοδο Ready for Pickup δίνοντας την δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από το σημείο παραλαβής (pick up point) επί της Ανδρέα Παπανδρέου 252, Συκιές Θεσσαλονίκης κατόπιν ενημέρωσης.

Πιο αναλυτικά, για παραγγελίες που καταχωρούνται τηλεφωνικά ή από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ο πελάτης λαμβάνει ενημέρωση (πέραν του email επιβεβαίωσης της παραγγελίας) στο οποίο ενημερώνεται με ξεχωριστό email (Ready for Pickup) αλλά και τηλεφωνικά για το πότε μπορεί να περάσει να παραλάβει την παραγγελία του. Εφόσον λάβει χώρα η παραπάνω επικοινωνία, οι ώρες λειτουργίας του σημείου παραλαβής είναι καθημερινά 9:00 -17:00

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει να ξεκινήσετε για παραλαβή ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ βάλει παραγγελία ή ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ λάβει την σχετική επιβεβαίωση για την παραγγελία σας και την αποστολή του email ότι είναι έτοιμη η παραγγελία σας για Παραλαβή!

– Τρόποι πληρωμής

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με τους παρακάτω τρόπους:
1. Με Αντικαταβολή
Πληρωμή στον οδηγό της συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφορών (αναλόγως τον τόπο προορισμού) κατά την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας, στο χώρο σας. Η επιλογή της αντικαταβολής ως τρόπο πληρωμής έχει επιπλέον χρέωση 2.50€.

Στην περίπτωση της αντικαταβολής είναι στην ευχέρεια της εταιρίας μας να αρνηθεί αποστολή πακέτου εάν συντρέχουν λόγοι , όπως π.χ μη πλήρης αναγραφή διεύθυνσης ή λάθος διεύθυνσης ή πρότερη άρνηση παραλαβής ή απλά μη παραλαβή εμπορεύματος με υπαιτιότητα του πελάτη.
2. Με Paypal
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω του λογαριασμού σας στο Paypal διαλέγοντας της σχετική επιλογή στο στάδιο πληρωμής της παραγγελίας σας. Η επιλογή του Paypal ως τρόπο πληρωμής δεν έχει επιπλέον χρέωση.
3. Με χρέωση πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro,  μέσω [Τράπεζας Πειραιώς]
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρέωση των πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, MasterCard, Maestro,  διαλέγοντας της σχετική επιλογή στο στάδιο πληρωμής της παραγγελίας σας.
4. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε να δίνετε στην τράπεζα ως αιτιολογία τον Αριθμό Παραγγελίας που θα εμφανιστεί αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Στην συνέχεια παρακαλούμε αποστείλατε το αποδεικτικό κατάθεσης μέσω e-mail στο info@mycar.gr
Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα σας αποστέλλονται και με email μετά την αγορά και είναι οι εξής:

Τράπεζα Πειραιώς

GR48 0172 2240 0052 2409 4223 095

Όνομα Δικαιούχου : Χατζημιχαήλ Αντώνιος

Τράπεζα Eurobank

GR44 0260 0240 0001 0020 1367 859

Όνομα Δικαιούχου : Χατζημιχαήλ Αντώνιος

Επιστροφές αγορών

Επιστροφές αγορών γίνονται δεκτές μόνο στην αρχική συσκευασία των προϊόντων και αν διαθέτουν ταινία ασφαλείας, δηλαδή να μην έχει παραβιαστεί.
Κατεστραμμένες συσκευασίες ή προϊόντα δεν γίνονται δεκτά για επιστροφή καθώς και προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
Επιστροφές προϊόντων σε προσφορά δεν γίνονται δεκτές. Επιστροφές προϊόντων που αποτελούν μέρος πακέτου προωθητικής ενέργειας (1&1 δώρο, προωθητικά πακέτα κλπ) δεν γίνονται δεκτές.
Αλλαγές γίνονται δεκτές μέσα σε διάστημα δεκαπέντε (14) ημερών.
Τα έξοδα αποστολής για επιστροφή των προϊόντων που ευθύνεται ο πελάτης επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και μπορεί να γίνει η επιστροφή με δικά του μέσα ή μέσω μεταφορικών εταιρειών. Απαραίτητα να συνοδεύονται με το παραστατικό που έχει εκδοθεί και συνοδεύει τα προϊόντα. Το κόστος των μεταφορικών γίνεται με βάση τα κιλά και τον όγκο του επιστρεφόμενου προϊόντος εκείνη την στιγμή και όχι με τα αρχικά μεταφορικά τα οποία μπορεί να είναι μειωμένα για εμπορικούς λόγους ή προώθησης του προϊόντος!
Προαπαιτείται τηλεφωνική επικοινωνία πριν από κάθε επιστροφή.
Σε περίπτωση λάθους που οφείλεται σε αποστολή διαφορετικού προϊόντος (βάσει της παραγγελίας που έχετε κάνει μέσα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα) από την εταιρεία μας ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής και η εταιρεία μας αναλαμβάνει την αντικατάσταση του προϊόντος.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε, είτε τηλεφωνικώς, είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@mycar.gr) . Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. (Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής που παρέλαβε το προϊόν και τα έξοδα επιστροφής.) Για να ασκήσετε το δικαίωμα της υπαναχώρησης πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών.Δεν γίνονται επιστροφές εμπορευμάτων σε εποχιακά εμπορεύματα όπως π.χ αλυσίδες χιονιού.