Εγγύηση myCar

Αγαπητοί μας πελάτες,

Έχοντας ως πρωταρχικό μας στόχο να σας προσφέρουμε αξιόπιστες λύσεις που θα κάνουν το αυτοκίνητό σας πιο λειτουργικό και τη ζωή σας πιο άνετη, προσπαθούμε πάντα να επιλέγουμε για εσάς προϊόντα αναβαθμισμένης ποιότητας σε λογικές τιμές. Βασικό μας μέλημα είναι τα προϊόντα αυτά να έχουν μεγάλη διάρκεια στο χρόνο, ώστε, κάθε φορά που αγοράζετε από εμάς, να μπορείτε να επωφελείστε από τη χρήση τους με διάρκεια.Για το λόγο αυτό, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας προσφέρουμε δύο (2) χρόνια εγγύηση καλής λειτουργίας για όλα τα προϊόντα που αγοράζετε online ή από το κατάστημά μας.

Η εγγύηση αυτή καλύπτει κάθε ελαττωματική κατασκευή ή ατέλεια υλικού και η έναρξη της ισχύς της είναι η ημερομηνία αγοράς του εκάστοτε προϊόντος. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διατηρήσετε την αρχική απόδειξη αγοράς,που αποτελεί και το μόνο αποδεικτικό της ημερομηνίας αγοράς.Μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας και αφού εξακριβώσουμε ότι το προϊόν καλύπτεται από τη εν λόγω εγγύηση, θα φροντίσουμε για την επισκευή και αν αυτό δεν είναι δυνατό,για την άμεση αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν υπάγεται πλέον στη γκάμα μας, η αντικατάσταση θα γίνει με άλλο, παραπλήσιο προϊόν.Παράλληλα με τα δικαιώματα που παρέχει το mycar με την παρούσα εγγύηση, ο καταναλωτής διατηρεί σε κάθε περίπτωση και όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από ενδεχόμενη εγγύηση του κατασκευαστή, καθώς και από την κείμενη νομοθεσία σχετικά με τα αγαθά και τη σύμβαση πώλησης.

Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να διαβάζετε προσεκτικά και να τηρείτε τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος σας, καθώς εκεί περιέχονται σημαντικές πληροφορίες ορθής συναρμολόγησης, τοποθέτησης και λειτουργίας.Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε χρήση των υπηρεσιών μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα μας . Για online αγορές, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ηλεκτρονικών αγορών τηλεφωνικά: 2310 638 800 (από σταθερό – αστική χρέωση).

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης καλής λειτουργίας 24 μηνών

  • Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι καθαρό από τυχόν προηγούμενη χρήση, διαφορετικά η Εταιρία έχει το δικαίωμα να μην το παραλάβει.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
  • Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Επίσης δεν καλύπτεται από εγγύηση κανένα είδος σπασίματος της συσκευής από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν το προϊόν που επέστρεψες δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα λάβεις ένα νέο ίδιο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.

Επιπλέον σε ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται σε 10-15 ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, ο χρόνος μπορεί να διαμορφωθεί σε έως και 40 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Εξαιρέσεις:

Εξαιρούνται τα αναλώσιμα προϊόντα (π.χ. μπαταρίες, φορτιστές , ακουστικά, υαλοκαθαριστήρες κ.α.) ή προϊόντα καθημερινής χρήσης με φυσική φθορά όπως πατάκια ,καλύμματα κ.α. Η εγγύηση αυτή είναι προς όφελος του αρχικού αγοραστή και δεν είναι μεταβιβάσιμη σε άλλους.

Η εγγύηση αυτή δεν ισχύει για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης,λανθασμένης τοποθέτησης, συναρμολόγησης ή εγκατάστασης, λόγω μη τήρησης των οδηγιών συντήρησης και φροντίδας, ή παρεμβάσεων του αγοραστή ή τρίτων οι οποίες δεν ήταν σύμφωνες με τις οδηγίες χρήσης που συνοδεύουν το προϊόν.

Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν τροποποιηθεί ή μεταποιηθεί από τρίτα μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

Η εγγύηση δεν καλύπτει τη φθορά χρήσης που έχει προκληθεί από τη συνήθη λειτουργία των προϊόντων, ούτε τις βλάβες από πτώσεις, ατυχήματα ή άλλες εξωτερικές επιδράσεις (π.χ. μεγάλες διακυμάνσεις τάσης δικτύου).

Η εγγύηση δεν ισχύει εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που δε συμφωνεί με την προοριζόμενη χρήση του, π.χ. για προϊόν που έχει χρησιμοποιηθεί επαγγελματικά ενώ προορίζεται μόνο για οικιακή χρήση.Η εγγύηση δεν αποζημιώνει προκληθείσες ζημιές που τυχόν υπέστη οποιοδήποτε πρόσωπο.