ΚΙΤ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΚΕΦΑΛΗΣ 10ml AMIO – 1 ΤΕΜ.
Κιτ ελέγχου διαρροής φλάντζας κεφαλής από την εταιρεία ΑΜΙΟ, πολωνικής προέλευσης.
-Περιεχόμενο: 10ml.
Συσκευασία 1 τεμαχίου.
10,50 €
Ασφαλής πληρωμή
Εγγύηση επιστροφής χρημάτων
2 Χρόνια Εγγύηση
Αποστολή Δευτέρα 25 Νοε 2024
Ασφαλής πληρωμή
ΚΙΤ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΡΟΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ ΚΕΦΑΛΗΣ 10ml AMIO – 1 ΤΕΜ.
Κιτ ελέγχου διαρροής φλάντζας κεφαλής από την εταιρεία ΑΜΙΟ, πολωνικής προέλευσης.
-Περιεχόμενο: 10ml.
Συσκευασία 1 τεμαχίου.
Ογκομετρικό Βάρος | 0,50 kg |
---|---|
Διαστάσεις συσκευασίας | 0,00 × 0,00 × 0,00 cm |
Κατασκευαστής |
Ο ελεγκτής δημιουργήθηκε για να εξαλείψει πιθανές ζημιές στη φλάντζα της κεφαλής και στην ίδια την κεφαλή, σε οχήματα εσωτερικής καύσης με κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και υγραερίου που ψύχονται με υγρό. Εάν η φλάντζα έχει διαρροή και το Cο2 εισέρχεται στο σύστημα ψύξης, το υγρό αντίδρασης αλλάζει το χρώμα του σε κίτρινο ή πράσινο.
Η αρχή λειτουργίας του οργάνου βασίζεται στη μέτρηση της συγκέντρωσης Cο2 – σε περίπτωση αυξημένης συγκέντρωσης το υγρό αντίδρασης αντιδρά με το Cο2 και αλλάζει το χρώμα του.
Το kit περιέχει:
Ο μαύρος προσαρμογέας μέτρησης (25mm-55mm) δίνει τη δυνατότητα ελέγχου 6 φορών περισσότερες, από ό,τι σε δοκιμαστές με έναν λευκό προσαρμογέα. Επιτρέπει τον έλεγχο αυτοκινήτων, φορτηγών, τρακτέρ, εκσκαφέων, μοτοσικλετών, περονοφόρων ανυψωτικών μηχανημάτων.
Ο αντάπτορας είναι κατασκευασμένος από ένα ειδικό μείγμα καουτσούκ ανθεκτικό στις υψηλές θερμοκρασίες και μαλακό – χάρη στο οποίο εφαρμόζει σφιχτά στο υλικό πλήρωσης και στο σωλήνα του ελεγκτή εξασφαλίζοντας 100% στεγανότητα κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
Οδηγίες για την εκτέλεση της δοκιμής:
2.Συνδέστε τον ελεγκτή στο άνοιγμα του δοχείου διαστολής ή του ψυγείου.
Αποτελέσματα δοκιμής:
1.Αλλαγή χρώματος από μπλε σε πράσινο σε κινητήρα ντίζελ – υποδηλώνει ζημιά στην τσιμούχα της κεφαλής ή στην ίδια την κεφαλή.
Πληροφορίες ασφαλείας:
5 αστέρια | 83% | |
4 αστέρια | 16% | |
3 αστέρια | 0% | |
2 αστέρια | 0% | |
1 αστέρι | 0% |
ΟΛΑ ΚΑΛΑ
Δοκιμάστηκε σε swift που φούσκωνε τα νερά στο δοχείο διαστολής (αρχικό στάδιο καμμένης φλάτζας, ακολουθούν πρισμένα κολάρα, σαπουνάδα στην τάπα λαδιού και τέλος σαπουνάδα στον δείκτη λαδιο΄ύ όταν μεγαλώσει το πρόβλημα.) Το υγρό έγινε κίτρινο χρώμα , δηλαδή περνούσαν καυσαέρια!
Δοκιμάστηκε το HOLTS Wondarweld Επισκευάζει τις διαρροές ψυκτικού στο μπλοκ κινητήρα, τη φλάντζα κεφαλής, το ψυγείο κ.λπ.
Έγινε ξανά δοκιμή και το υγρό έμεινε γαλάζιο, δηλαδη επισκευάστηκε το πρόβλημα και το κιτ ελέγχου λειτουργεί!! Μοναδικό μειονέκτημα οτι το μαύρο χωνί πρέπει να σφραγίσει καλά στο άνοιγμα της τάπας του ψυγείου ( σε ανοιχτα συστήματα ψύξης) για να μην διαφεύγουν τα καυσαέρια είτε κοβοντας το λιγο απο κάτω είτε βαζοντας εξωτερικα μια σακουλίτσα και με προσοχή γιατί πρέπει να έχει ανοίξει ο θερμοστάτης για σωστη μέτρηση και με λιγο γκάζι! και υπάρχει ο κίνδυνος εγκαυμάτων.
Σε καποια σημείο θα ανέβει το ψυκτικό υγρό και τότε δεν πρέπει να λαμβάνεται υποψιν το χρώμα του υγρού στον δείκτη, αλλά πρίν συμβει αυτό.
Με καινούργια τάπα ψυγείου ο κινητήρας συνεχίζει να φουσκώνει τα νερά στο δοχείο διαστολής. Το πρώτο σημάδι για φλάντζα.
Το υγρό έγινε κίτρινο ελαφρώς.
Μετά φουσκώνουν τα κολάρα ειδικά αυτό μετά τον θερμοστάτη. Το τυλίγεις με πλαστικά δερματικά για να το επιβεβαιωσεις και τα σπάει!
Στη συνέχεια βλέπεις στην τάπα λαδιού σαπουνάδα και όταν χειροτερεύσει κι’αλλο και στον δείκτη λαδιού.
Μια χαρά κάνει την δουλειά του
Έκανε την δουλειά του.